Update COVID-19
Onze werkplaats en showroom zijn geopend.

Veelgestelde vragen over het coronavirus en Volkswagen en SEAT
Bij Autoservice Pruijs volgen wij de ontwikkelingen omtrent het coronavirus (COVID-19) op de voet. Naar aanleiding van de laatste ontwikkelingen rondom het coronavirus (COVID-19) hanteren we aangescherpte voorzorgsmaatregelen. Het allerbelangrijkste: het waarborgen van een goede gezondheid voor zowel jou als onze medewerkers. Wij realiseren ons ook meer dan ooit hoe belangrijk het is dat wij, juist in deze periode, jouw mobiliteit mogen verzorgen. Wij informeren je dan ook graag over de maatregelen die we hebben genomen, zodat je met een veilig gevoel bij ons kunt komen.
We nemen deze maatregelen:
- Kom met maximaal 2 volwassenen naar ons toe
- We begroeten je contactloos
- We houden 1,5 meter afstand van elkaar
- Alle medewerkers wassen en desinfecteren regelmatig en grondig hun handen
- Onze monteurs dragen handschoenen en gebruiken stuur-, stoel- en pookhoezen
- We ontsmetten voor gebruik je vervangende vervoer (fiets/auto)
- Balies, deurklinken, meubels en pinapparaten worden extra ontsmet
- We hebben overal desinfectiemiddelen staan. Desinfecteer jij je handen bij binnenkomst?
- We accepteren het liefst pinbetalingen, zodat we fysiek contact vermijden
- Als je zelf gezondheidsklachten hebt, vragen we je om je bezoek uit te stellen. Natuurlijk maken we dan graag een nieuwe afspraak voor je.
- Onze werkplaats is tijdelijk niet toegankelijk, zodat onze monteurs op 1,5 meter afstand kunnen blijven werken.
Extra service van Autoservice Pruijs:
- Heeft je auto een onderhoudsbeurt nodig, maar kom je nu liever niet naar ons toe? Ook dan staan we voor je klaar. Je kunt nu gebruik maken van onze haal-en brengservice. Wij halen en brengen je auto, zonder dat je hierbij contact hebt met onze collega’s. Als je hier gebruik van wilt maken, dan kun je dit eenvoudig aangeven in de online planner of als je telefonisch een afspraak maakt.
- Bij pech staat de Volkswagen Mobiliteitsgarantie 24 uur per dag voor je klaar.
- Voor een kleine reparatie kun je nog steeds zonder afspraak bij ons terecht. Kleine reparaties zijn bijvoorbeeld het vervangen van een defect lampje, repareren of vervangen van een lekke band of het vervangen van een lege accu en ook het bijvullen van olie. In verband met het maximum aantal bezoekers kan het voorkomen dat je even in je auto moet wachten. We vragen hiervoor je begrip.
Wij wensen jou en je naasten een goede gezondheid toe!
Graag tot ziens.
Team Autoservice Pruijs
Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 050 – 544 50 90 (maandag t/m vrijdag van 08:00-18:00 uur). Je kunt natuurlijk ook mailen naar info@autopruijs.nl.
Update: 14 juli 2021